لوت خوب در کریسمس!!!!

جمعه 11 دی 1394
19:05
علیرضا کاظمی



از آنجایی که نقشه های مرده دیگر پیدا نمی شوند ، این روزها سوپرسل یک عیدی به همه کلشر ها به مدت دو هفته داد تا بتوانید طلا و اکسیر بیشتری کسب کنید و آن هم بوست کالکترها و ماین ها بود و در این استراتژی که بنام استراتژی Milking نام دارد شما می توانید در عرض ده دقیقه 400k اکسیر یا طلا کسب کنید ! شما این روزها اگر به هر دهکده ای مراجعه کنید تولید کننده ها بوست شده است و تولید کننده ها پر است از طلا و اکسیر و شما با استفاده از این استراتژی که توسط nerf713 ارائه شده است مخازن خود را تا می توانید پر کنید ! اما چگونه ؟ پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

این استراتژی برای هر تان هال یی مناسب است و می توانید در هر سطحی از آن استفاده کنید و در عرض 30 دقیقه یک میلیون لوت جمع آوری کنید این کار به علت بوست کردن اکسیر ساز ها و گلد ساز ها است تا بتوانید لوت کسب کنید و پیشرفت کنید و کاربران از بازی راضی باشند سرباز هایی که برای کسب یک میلیون لوت میبرید به شرح زیر است:


در این استراتژی شما تمام باراکس های خود و البته می توانید یکی از باراکس های خود را از دیوارشکن پر کنید که البته در اینصورت یک مقدار سرعت کارمان پایین می آید و خوب ارزشش را دارد و اشکال ندارد از گوبلین ها برای جمع کردن کالکتورها استفاده می کنیم و از آرچر کویین هم برای تیر اندازی به سمت مخازن در وسط دهکده و زدن تان هال و مخازنی که تقریبا وسط دهکده است ، شما می توانید با پنچ گوبلین سطح پنج در کمتر از سه ثانیه گلدماین و یا کالکتور اکسیر را سریع خالی و نابود کند! اسپل سم هم برای مقابله با نیروهای داخل کلن است و شما دیگر به اسپل دیگری احتیاج نخواهید داشت و لازم نیست،از بربرین کینگ هم می توانید استفاده کنید و کلا استفاده از قهرمانان هم اختیاری است و در صورت آماده بودن می توانید از آنها استفاده کنید و نتایج بهتری کسب کنید.

نمودار زیر را با دقت مشاهده کنید.

Goblin
LevelDPS on CollectorsHPCost
4484380
56452100
68468150

معمولا در عرض 27.5 دقیقه شما یک ارتش کامل گوبلین تهیه می شود و آرمی کمپ ها پر می شود ولی معمولا ما در هر حمله احتیاج به50 تا 60 تای آن در هر حمله نیاز داریم ، که کلا حدود شش دقیقه هم هر حمله و پیدا کردن حریف و نابود کردن آن طول می کشد.

شما میتوانید با زدن کالکتر ها لوت خوبی کسب کنید اما اگر بوست باشند سرعت کار بالا می رود و شما هم اگر در ساعت 5 یا 4 صبح بوقت ایران اگر بخواهید اتک بزنید بهترین لوت نصیب شما میشود زیرا بیشتر افراد آسیایی همان موقع خواب هستند !

این استراتژی چگونه عمل می کند ؟

لیگ مناسب برای این کار برنز یک تا سیلور سه است و پایین تر از لیگ برنز یک نمی رویم و معمولا در این محدوده لیگ ، لوت و کالکتورهای پر و زمین های رها شده بیشتر پیدا می شود و شما می توانید TH8 با مقدار لوت های 10k در این محدوده پیدا نمایید .

هدف : ما باید کالکتورها و گلد ماین هایی را پیدا کنیم که آنها پرشده باشد و یا نصفه باشد که از تصویر زیر ما می توانیم این مورد را تشخیص دهیم

ین تصویر هم نشان دهنده حمله به دهکده ایی است که کالکتور های آن نیمه پر است و نحوه چگونگی پیاده کردن گوبلین ها و حرکت آنها برای خالی کردن کالکتورها که معمولا 4 تا 5 گوبلین کافی است ، اگر مورد اصابت قرار نگیرند.

همچنین باید به شما بگویم اگر کالکتر ها بوست نباشد بین GoldElixir 60000هزار تا Elixir Gold70000هزار به شما میدهند.


[ بازدید : 855 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلش باز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]