درخت کریسمس!!!

شنبه 12 دی 1394
14:25
علیرضا کاظمی



تصویر درخت کریسمس را برایتان در بالا گذاشته ایم که اگر شما در زمینهای دیگر درخت های کریسمس متفاوت و شکل دیگری می بینید ، مربوط به سال های قبل است و دیگر از این نوع درخت های قدیمی کریسمس در بازی ظاهر نخواهد شد ، بیرون آوردن و پاک کردن درخت برای شما 25000 طلا خرج دارد و بعد از پاک شدن این درخت به عنوان جایزه فقط و فقط به شما 75000 طلا می دهد و شایعات عجیب و غریب دیگر که این درخت به ما جم می دهد و یا اتفاقی دیگر می افتد به هیچ وجه صحیح و درست نمی باشد.

اگر می خواهید این درخت در دهکده تان سبز شود باید شما اطمینان داشته باشید که کمتر از 50 مانع مختلف (چوب ، درخت ، سنگ و ... ) در دهکده تان باشد و شما نمی توانید بیش از 40 مانع در دهکده تان همزمان داشته باشید.

در تصویر پایین سه درخت متفاوت از کریسمس های سال قبل را برایتان آورده ایم که شایعاتی نیز که گفته می شود اگر درخت ها و موانع مختلف را به مدت طولانی نگه داریم ، چراغانی می شود ! یا جم می دهد ! به هیچ وجه صحیح نمی باشد.



پرسش و پاسخ هایی در مورد درخت کریسمس

آیا در زیر درخت های کریسمس مانند سالهای قبل کادو و جعبه ظاهر می شود؟

خیر ، متاسفانه من امسال در هیچ دهکده ایی چنین چیزی را ندیدم و این جعبه کادوها متعلق به سال های قبل بود.

آیا من می توانم بیشتر از یک عدد درخت کریسمس دریافت کنم ؟

البته ، من در زمین و دهکده های دیگران تا دو درخت کریسمس مشاهده کرده ام .

چگونه من می توانم درخت کریسمس را بگیرم ؟

سوپر سل تاکید کرده است که هرکسی در طول دوره آپدیت کریسمس وارد بازی شود ، شانس گرفتن این درخت را دارد.

تا چه زمانی این درخت ها سبز می شوند ؟

همانطور که در آپدیت و زمان هالووین دیدیم که دیگ Cauldrons در بازی ظاهر می شد و تا اوایل دسامبر این دیگ ها ظاهر می شدند ، من فکر می کنم که ظاهر شدن درخت های کریسمس امسال تا اواسط ماه ژانویه باشد.

آیا حتما باید درخت کریسمس را داشته باشیم و حفظ کنیم ؟

خیر ، احتیاجی نیست و شما می توانید در صورت مزاحمت آن را پاک کنید ، اگر تمایل دارید که این درخت در حاشیه سبز و بی استفاده دهکده سبز شود ، نباید هیچ فضای 2X2 در دهکده تان وجود نداشته باشد

چگونه درخت ها بر روی لبه دهکده در کناره ها سبز می شود ؟

شما می توانید با استفاده از ساختمانهایتان و دیوار ها و چیدن آن بصورت فاصله و تکه تکه و پر کردن فاصله ها ، درخت های کریسمس را در حاشیه سبز کنید.

در تصویر زیر می بینید که برای اینکه درخت ها و موانع در کناره های زمین ، ظاهر شوند باید چگونه نقشه دهکده خود را بچینیم و فضاهای خالی را پر کنیم:


آیا کسی زمان سبز شدن


درخت های کریسمس را می داند ؟

تنها سازندگان بازی زمان این سبز شدن درخت را برنامه ریزی کرده اند و بطور دقیق مشخص نیست ، اما معمولا بین سه تا چهار روز در دهکده سبز می شود و بعضی ها باید بیشتر صبر کنند و بعضی ها هم کمتر .

نظر شما چیست و چه تجربه ایی در این مورد دارید ؟




[ بازدید : 902 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلش باز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]