کوپا تروپا داستان واقعی یک مرد !!!

چهارشنبه 9 دی 1394
15:56
علیرضا کاظمی


فیلمی واقعی دیگری از supercell منتشر شده است ، داستان واقعی مردی که بازی نمیکرد که ببرد! بازی میکرد که فقط دونیت (کمک) کند ! این شخص " KoopaTroopa787 " کسی که در عرض دو هفته پانصد هزار نیرو دونیت کرد !


ین داستان واقعی از یک مرد بخشنده ایی است که تا به حال دنیای کلش در خود دیده است ! مردی که نیم میلیون نیرو به اشخاصی کمک کرد که هیچ موقع آنها را ندید ! اسم این شخص " کوپا " بود .

خیلی زود همه این شخص را با اسمش شناختند ... کوپا ...

کوپا بازی نمی کرد که ببرد و پیروز شود ، بازی می کرد که کمک کند ، بربرین - جاینت - ویزارد ...

و به تمام کلشرها کمک می کرد که جنگ هایشان را ببرند ، مردم همه جهان به او امیدوار بودند که به آنها کمک کند ... کوپا ... گوپا ...کوپا ... اون کمک کرد و کمک کرد و کمک کرد .

همانطور که به طرز مرموز پیدا شده بود ، ناگهان ناپدید شد ... چیزی که مایه تاسف هست ، من به یک دراگون احتیاج داشتم !

این یک قصه واقعی از اچیومنت های کلش آف کلنز (دستاوردهای بازی) بود ...

(ترجمه قسمت تصاویر واقعی از کوپا)

499900 و می خواهم دقیقا 500000 تا شود ! داریم نزدیک می شویم ... 499990 تا ...499995 ... تنها با یک کلیک دیگر با 500000 دونیت در این لیگ دوهفته ای فاصله دارم !

آخرین کلیک ... برای 500000 دونیت تروپس ! خب ... به 500000 تا رسیدیم ... بدون شما این کار شدنی نبود ... عکس بگیرید ... زودباشید ... عکس ... بگیرید !

پایان.



[ بازدید : 630 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلش باز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]