توپخانه عقاب کلش اف کلنز

دوشنبه 14 دی 1394
13:47
علیرضا کاظمی



محدوده توپخانه عقاب نامحدود است و تمام دهکده را پوشش می دهد و مانند دیگر ساختمانهای دفاعی دیگر نیست که فقط قسمتی را پوشش دهد ، فعالیت این ساختمان دفاعی زمانی آغاز می شود که تعداد مشخصی نیروی دشمن در دهکده پیاده شود تا این ساختمان فعال شود و احساس یک حمله واقعی را کند.


صه :

+ توپخانه عقاب در تان هال یازده قابل دسترسی است و کل دهکده را پوشش می دهد ولی همانند Mortar (خمپاره انداز) دارای یک منطقه بی دفاع است که این منطقه بزرگتر از منطقه بی دفاع خمپاره انداز است.

+ در زمان دفاع توپخانه عقاب خاموش است و تنها بعد از اینکه به دهکده حمله شد و دشمن حداقل 150 فضا را اشغال کرد ، فعال می شود و به سه شلیک پی در پی بطور منظم به سمت مهاجم می پردازد و در فواصل زمانی 10 ثانیه ای ، شلیک های مرگبار خود را انجام میدهد و واحدهای نزدیک به خود را مورد حمله قرار می دهد.

+ اهداف توپخانه عقاب بیشتر با توجه به heat map حمله کننده hitpoint حمله کننده است به عبارتی نقاطی را مورد حمله قرار می دهد که حجم بیشتری از نیروهای دشمن در آنجا قرار دارند .

+برخلاف دیگر ساختمان های دفاعی دیگر ، توپخانه عقاب سربازانی را مورد هدف قرار می دهد تا اینکه کشته شوند و یک هدف را دنبال می کند و به آن شلیک می کند و در شلیک بعدی محاسبه می کند که آیا آن سربازان کشته شده اند تا شلیک بعدی را انجام دهد.

استراتژی دفاعی

+این ساختمان دفاعی دارای یک نقطه کور است همانند خمپاره انداز و تنها زمانی فعال می شود که تعداد مشخصی از سربازان وارد دهکده شوند و بهتر است برای اینکه از این نقطه ضربه نخورد در وسط دهکده چیده شود تا با تجمع و ازدیاد دشمن فعال شود.

+هدف سوپرسل برای ساختن چنین ساختمانی ، مقابله با حملات hybrid یا دو مرحله ایی است ، این امر می تواند عاقلانه برای قرار دادن این دفاع به دور از اهداف مشترک مانند ملکه کماندار ، ایردیفنس و نیروهای کلن کسل باشد و تصمیم گیری را برای مهاجم سخت می کند که چگونه به دهکده حمله کند و آنرا از بین ببرد.

تفاوت های ظاهری در ارتقا توپخانه عقاب

+ در سطح یک ، توپخانه عقاب به نظر می رسد که سر عقاب بر روی یک سکوی آهنی قرار گرفته است و زنجیرهایی که مانند جواهر از گوشش در اتصال است و بنظر می رسد این ساختمان از آهن و سنگ و طلا ساخته شده است.

+ در سطح دو ، رنگ آهن در اطراف بال ، زنجیر تغییر پیدا می کند و از نقره ایی به طلایی رنگ تبدیل می شود.

چیزهای کم اهمیت

+ توپخانه عقاب در 10 دسامبر 2015 به بازی اضافه شد همراه با معرفی تان هال یازده.

+ در مراسم Clash Con 2015 و معرفی آپدیت های بازی ، این ساختمان هنگام شلیک از خود نور زرد رنگی به سمت آسمان تولید می کرد و سپس بر روی هدف خود می انداخت و سه شلیک های مرگبار خود را با توپهای نارنجی شکل انجام می داد و حریف را نابود میکرد.

+ توپخانه عقاب دارای دو سطح ارتقا است که کمترین سطح ارتقا را نسبت با سایر ساختمان های دفاعی را دارد.

+ مساحت کل تحت پوشش توپخانه عقاب در حدود 7700 کاشی است که 12 برابر بیشتر از x-bow در حالت زمینی است و بیش از سه برابر مساحت روستای خود.

+ توپخانه عقاب منحصر بفرد است و تا زمانی که تعدادی نیرو مستقر نشود فعال نمی شود و شلیک های آن در یک فضای 4x4 برخورد می کند و نیروهایی که در این فضا باشند ضربه می خوردند.

+ هنگام فعال شدن و مرحله شلیک بر روی سر آن یک شش ضلعی چشمک زن فعال می شود.

+ این ساختمان با آمار مقدار آسیب در هر ضربه Damage Per Hit محاسبه می شود به جای آسیب در ثانیه Damage per Second و بسیاری از بازیکنان معتقدند با توجه به تشابه شلیک توپخانه عقاب و خمپاره انداز - محاسبه خمپاره انداز هم باید با این ساختمان هماهنگ شود و بر اساس Damage per Second نباشد.

+زمان شلیک ساختمان عقاب سر آن به جلو می رود و سپس شش ضلعی نورانی از زیر آن پیدا می شود که نور خیر کننده ای دارد

+ این سومین دفاعی بازی است که دارای نقطه کور است ، دوساختمان ایرسویپر و مورتار نیز دارای نقطه کور هستند و از این نقاط کور ضربه پذیر هستند.

+ یکی از دستاوردهای بازی نیز برای از بین بردن آن در بازی گنچانده شده است بنام Anti-Artillery که جایزه آن جم است.

+ این اولین ساختمان دفاعی است که در آن از شکل حیوان ( عقاب ) استفاده شده است.

+ سطح یک ساختمان عقاب را می توان با پنج عدد اسپل رعدوبرق لول هفت و دو عدد اسپل زلزله لول چهار از نابود کرد. (اما این کار توصیه نمی شود ! )



منبع : Www.ClashOfClansGame.Ir


موضوعات: متفرقه,
[ بازدید : 857 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلش باز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]