کفشی که با تلفن همراه از پا خارج می شود+عکس

چهارشنبه 16 دی 1394
15:01
علیرضا کاظمی

ادامه نوشته در ادامه مطلب



این کفش ورزشی جدید توسط محققان شرکت Zhor Tech طراحی و ساخته شده که مهمترین ویژگی آن امکان باز و بسته کردن رویه آن با استفاده از اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن همراه هوشمند است.

در دو طرف این کفش دو میله متحرک تعبیه شده که با استفاده از تلفن همراه هوشمند می توان آنها را فعال کرده تا رویه کفش باز شده و فرد بتواند پای خود را از آنها خارج کند.

البته این تنها بخشی از قابلیتهای کفش ورزشی جدید این شرکت فرانسوی است. محققان این شرکت با نصب حسگرهای مخصوصی در بخشهای مختلف این کفش امکان ردیابی گامها و میزان فشار وارد آمده بر پاها را نیز فراهم کرده اند. این اطلاعات از طریق اپلیکیشن مخصوص بر روی تلفن همراه هوشمند ظاهر می شود.

از آنجا که این نوآوری به عنوان یک مدل پیش ساخته ارایه شده و هنوز برنامه ای برای تولید انبوه آن وجود ندارد، قیمت مشخصی نیز برای آن اعلام نشده اما گفته می شود بین ۳۵۰ تا ۴۵۰ دلار قیمت خواهد داشت.


موضوعات: اخبار فناوری,
[ بازدید : 616 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلش باز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]