معرفی بازی Drag Racing Classic

شنبه 19 دی 1394
13:18
علیرضا کاظمی



کلش باز _ Drag Racing Classic بازی کلاسیک مسابقات اتومبیل‌رانی درگ با نیترو را به اندروید می‌آورد! بیش از ۵۰ اتومبیل مختلف از بهترین خودروسازان سراسر دنیا را ارتقاء داده و سفارشی کنید و با استفاده از آنها مسابقه دهید.

از جدول امتیازات بالا رفته و نام خود را به عنوان یکی از مشاهیر جاودانه کنید! بازیکنان دیگر را به صورت آنلاین به چالش بکشید: به صورت یک به یک مسابقه دهید، با اتومبیل رقیب رانندگی کنید و یا به صورت زنده در مسابقات ۱۰ نفره شرکت نمایید.

آرزویتان این است که اتومبیل‌های فوق‌العاده با بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت را هنگام درگ ببینید؟ کدام‌یک از Skyline GT-R با ابهت، ۶۹′ Mustang کلاسیک، و یا BMW M4 جدید را به عنوان اتومبیل نهایی رانندگی خود انتخاب می‌نماید؟ اتومبیل رویایی خود را بخرید، برای بهبود عملکرد ارتقاء بخرید و مهارت‌های خود را در مسیرهای ۸۰۰ متری یا ۱۶۰۰ متری به نمایش بگذارید.

فکر می‌کنید رانندگی در یک خط مستقیم آسان است؟ سعی کنید بهترین تعادل میان قدرت و چسبندگی را پیدا کرده و در کلاس خود باقی بمانید. اتومبیل خود را تیون کنید و با شتاب به صوی پیروزی حرکت نمایید. برای هیجان بیشتر نیترو اضافه کنید، اما مراقب باشید دکمه را خیلی زود فشار ندهید! عمیق‌تر شوید و نسبت دنده‌های خود را تنظیم نمایید تا در ۱۰ سطح اتومبیل، میلی‌ثانیه‌های با ارزش را از دست ندهید.

مسابقه دادن ممکن است به اندازه کافی سرگرم‌کننده باشد، اما چالش نهایی در بخش آنلاین قرار دارد. شانه به شانه با دوستان خود و یا بازیکنان تصادفی از سراسر دنیا به رقابت بپردازید و یا به صورت زنده با ۹ بازیکن دیگر رقابت کنید. به یک تیم ملحق شوید تا به تبادل تیون‌ها بپردازید، در مورد استراتژی خود بحث کرده و دستاوردهای خود را به اشتراک بگذارید.



منبع : androidha.com


[ بازدید : 694 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلش باز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]