با این کفش قدم زدن در ماه را تجربه کنید+عکس

پنجشنبه 24 دی 1394
9:49
علیرضا کاظمی

برای دیدن مطلب کامل به ادامه مطلب بروید ...



از آن زمان که نیل آرمسترانگ به عنوان نخستین انسان پای بر روی ماه گذاشت، نحوه راه رفتن و جست و خیزهای او در ذهن مردم جهان به عنوان لحظه ای تاریخی باقی مانده است.

کلش باز_ اکنون شرکتی در نیویورک دست به ابتکار جالبی زده و کفش جدیدی ساخته است که افراد با به پا کردن آن می توانند به همان شیوه ای که آرمسترانگ و سایر ماه نوردهای بعدی بر روی این کره خاکی جست و خیز می کنند، حرکت کنند.

ین کفشها به گفته تولید کنندگانش، نوعی محصول هوشمند هستند که در دل آنها از مغناطیسهای بسیار قوی استفاده شده است.

این کفش جدید که MoonWalker نام گرفته توسط شرکت Moonshine Crea طراحی و ساخته شده است. افرادی که این کفش را به پا می کنند به واسطه مغناطیس های N۴۵ که در آنها جاسازی شده می توانند همانند جست و خیز آرمسترانگ بر روی ماه، اینجا و بر روی زمین متفاوت از قبل حرکت کنند.

مغناطیسهای تعبیه شده در این کفشها به گونه ای جاسازی شده اند که قطب شمال آنها رو به یکدیگر بوده تا در نتیجه فردی که آنها را به پا می کند جست و خیزهایی شبیه راه رفتن ماه نوردها داشته باشد.

از ویژگیهای جالب توجه این کفش می توان به نسخه ای از آن اشاره کرد که در ساخت آن از فناوری جوهر الکترونیکی استفاده شده است.

همچنین هوشمندی این کفشها به گونه ای است که فرد استفاده کننده می تواند از طریق تلفن همراه هوشمند خود طرح لبه آن را به دلخواه خود تنظیم کند. اتصال کفش به حساب های کاربری فرد در شبکه های اجتماعی از دیگر ویژگیهای جالب توجه آن است.

منبع : خبرگزاری مهر


موضوعات: اخبار فناوری,
[ بازدید : 1018 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلش باز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]