Shields چیست ??

جمعه 11 دی 1394
14:05
علیرضا کاظمی



بسته به میزان حمله و آسیبی که دهکده شما می بیند 12 ساعت و 14 ساعت و 16 ساعت روستای شما محافظت می شود.

Shield اتوماتیک زمانی فعال می شود که مهاجم حداقل 1/3 ( یک سوم ) از نیروهای خود را پیاده کند که با توجه به سطح تاون هال محاسبه می شود اگر بیش از سی درصد روستای شما تخریب شود ، شیلد به شما تعلق می گیرد.

شیلد را می توان برای یک روز یا دو روز یا یک هفته تهیه کرد. که در طی این دوره ها که شیلد فعال است نمی توان دوباره آن را خرید و یا فعال کرد و این دوره ها به ترتیب پنج و ده و سی و پنج روز می باشد.

همچنین توجه داشته باشید که اگر شما وارد بازی چند نفره ( مولتی پلیر ) شوید، و یا با انتخاب گزینه Revenge دهکده مقابل را ببینید، شیلد شما همچنان فعال است و اگر شروع به حمله کنید و یا نیروهایی در دهکده حریف را پیاده کنید و یا از هر طلسمی در دهکده حریف به استفاده کنید ، از Shield شما فقط زمان کم می شود که برای بار اول سه ساعت می باشد و به تدریج با حملات دیگر از shield شما ساعت بیشتری کم می شود.

قانونی که برای این شیلد طراحی شده است بر اساس حمله ای است که به شما و تخریب روستایتان بدست خواهد آمد و بر این اساس هرچه حملات و تخریب بیشتر باشد ساعات شیلد افزایش می یابد .


12 ساعت شیلد با تخریب 30% روستا کسب می شود.
14 ساعت شیلد با تخریب 60% روستا کسب می شود.
16 ساعت شیلد با تخریب 90% روستا کسب می شود.
افرادی که حمله می کنند اگر با 50% نیروهایش به شما حمله نکند ، شیلدی کسب نمی شود !

همچنین شما می توانید بدون ترس از دست دادن Shield تان در Clan Wars شرکت کنید و یا اینکه در قسمت Single بازی کنید.




[ بازدید : 505 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلش باز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]